Veelgestelde vragen

Welke maat moet ik kiezen?

Op de productpagina's staat altijd welke maat het model draagt. De producten vallen naar maat dus je hoeft niet een maat groter/kleiner te kiezen! Wanneer jij er echt niet uitkomt kan je ons altijd een mailtje of privé bericht op Instagram sturen.

 

Komt er nog een restock van de uitverkochten producten?

Wanneer een product uitverkocht is wordt die vaak weer aangevuld. Wanneer een product uit de collectie gaat gebeurd dit niet en wordt het product na een bepaalde tijd verwijderd uit de webshop.

 

Hoe moet ik mijn producten wassen?

Was onze producten niet te warm, kies voor maximaal 30 graden. Probeer de producten niet te vaak te wassen, want de regel verteld: Hoe minder hoe beter!

 

Kunnen mijn producten in de droger?

Stop onze producten gelieve niet in de droger, zo houdt je de producten zo mooi mogelijk. Wij raden aan om de producten op een natuurlijke manier te laten drogen en de droger zoveel mogelijk te vermijden.

 

Moet ik mijn producten strijken?

De producten zijn gemaakt van materialen die niet snel kreukelen, dus is het niet nodig om de producten te strijken, Strijk de producten niet, wanneer je optimaal wilt genieten van je producten!


Veelgestelde vragen over ons retourbeleid


Wat is jullie retourbeleid?
Klik hier
 om het retourbeleid te vinden.

 

Hoe snel kan ik mijn terugbetaling verwachten?
Maximaal 5 dagen na de ontvangst van jouw retourzending. Meestal is dit al binnen 2 dagen!

 

Moet ik voor de retourzending betalen?
Wil je jouw product/producten omruilen voor een andere maat of een ander product, dan betaal je zelf de verzendkosten voor deze retourzending. Hebben wij het een verkeerde maat of producten opgestuurd? Dan betalen wij uiteraard de retourkosten!

 

Kan ik een terugbetaling omzetten in store credit?
Wanneer je een terugbetaling wilt omzetten in store credit kan je ons een privé bericht op Instagram sturen of een mailtje. Wij zullen dan meteen voor je aan de slag gaan!


Veelgestelde vragen over betalingen


Ik heb het verkeerde afleveradres ingevuld, wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via een mailtje of een privé bericht op Instagram. Als dit niet op tijd gebeurd kan dit tot kosten en lastige situaties lijden.

 

Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?

Wanneer er wel een bedrag van jouw rekening af is geschreven en je geen orderbevestiging hebt gekregen, zoek dan zo snel mogelijk contact met ons! Controleer eerst of de bestelling wel gelukt is.

 

Wat als mijn betaling niet lukt?

Neem contact op met je bank! Kom je er niet uit met je bank? Neem contact op met ons.

 

Hoe kan ik mijn order annuleren?

Stuur ons zo snel mogelijk een privé bericht of een mailtje! Wanneer het product verzonden is kan je de order niet meer annuleren.

 

Hoe pas ik een kortingscode toe aan mijn bestelling? 

Plaats de producten die jij wilt bestellen in de winkelwagen en type je kortingscode in de balk. Wanneer de kortingscode is ingevuld druk je op de knop 'toepassen' en de korting wordt van je bestelling afgehaald. (LET OP! De kortingscode is altijd in hoofdletters) 

 

Werkt de kortingscode op elk product?

Ja, de kortingscode werkt op alle kleding en accessoires. De kortingscodes zijn alleen niet geldig op de cadeaubonnen van Attractedtoblack.