Veelgestelde vragen

Algemene vragen

Welke maat moet ik kiezen?

Op de productpagina’s staat bijna altijd aangegeven welke maat het model draagt. Sommige producten hebben een regular fit; wij bevelen een maatje groter aan wanneer je van een lossere fit houdt! Onze oversized producten vallen wat ruimer, dus neem hier jouw eigen maat of een maat kleiner.

Het is ook mogelijk om onze maattool te gebruiken; deze is beschikbaar bij onze T-shirts en hoodies. Tevens hebben wij maattabellen toegevoegd bij de T-shirts en hoodies, waarop de afmetingen van de producten vermeld staan. Wanneer je er echt niet uitkomt, kan je ons altijd een mailtje sturen of een privébericht op Instagram.

Komt er nog een restock van de uitverkochte producten?

Wanneer een product is uitverkocht, wordt het vaak weer aangevuld. Als een product echter uit de collectie gaat, gebeurt dit niet en wordt het na een bepaalde tijd uit de webshop verwijderd.

Daarnaast hebben we ook limited edition producten. Deze komen nooit meer terug, dus als je iets wilt, moet je er op tijd bij zijn om te bestellen!

Hoe moet ik mijn producten wassen?

Was onze producten niet te warm, kies voor maximaal 30 graden. Probeer de producten niet te vaak te wassen, want de regel luidt: hoe minder, hoe beter!

Kunnen de producten in de droger?

Stop onze producten gelieve niet in de droger, zo houdt je de producten zo mooi mogelijk. Wij raden aan om de producten op een natuurlijke manier te laten drogen en de droger zoveel mogelijk te vermijden.

Moet ik mijn producten strijken

De producten zijn gemaakt van materialen die niet snel kreukelen, dus het is niet nodig om ze te strijken. Strijk de producten niet als je optimaal wilt genieten van je aankopen!

Ik heb het verkeerde afleveradres ingevuld, wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via een mailtje of een privé bericht op Instagram. Als dit niet op tijd gebeurd kan dit tot kosten en lastige situaties lijden.

Hoe pas ik een kortingscode toe op mijn bestelling?

Plaats de producten die jij wilt bestellen in de winkelwagen en type je kortingscode in de balk. Wanneer de kortingscode is ingevuld druk je op de knop 'toepassen' en de korting wordt van je bestelling afgehaald.  

Werkt mijn kortingscode op alle producten?

Dat ligt aan de kortingscode zelf. De codes van de giftcards zijn alleen niet geldig op de cadeaubonnen van Attractedtoblack.

Veelgestelde vragen over ons retourbeleid

Wat is jullie retourbeleid?

Klik hier om het retourbeleid te vinden.

Hoe snel kan ik mijn terugbetaling verwachten?

Binnen maximaal 10 dagen na ontvangst van jouw retourzending, zullen wij de verwerking van jouw retour afronden en je op de hoogte stellen van de verdere stappen.

Dit omvat het verwerken van eventuele terugbetalingen of het ruilen van producten, afhankelijk van je keuze en de retourvoorwaarden.

Moet ik mijn retourzending betalen?

Wil je jouw product(en) omruilen voor een andere maat of een ander product, dan betaal je alleen de retourkosten. De verzendkosten voor de nieuwe zending nemen wij voor onze rekening.

Hebben wij een verkeerde maat of product opgestuurd, dan betalen wij zowel de retourkosten als de verzendkosten voor het juiste product.

Kan ik een terugbetaling omzetten in een giftcard?

Wanneer je een terugbetaling wilt omzetten in een giftcard kan je ons een privé bericht op Instagram sturen of een mailtje. Wij zullen dan meteen voor je aan de slag gaan!

Veelgestelde vragen over betalingen

Ik heb het verkeerde adres ingevuld, wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via een mailtje of een privé bericht op Instagram. Als dit niet op tijd gebeurd kan dit tot kosten en lastige situaties lijden.

Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?

Wanneer er wel een bedrag van jouw rekening af is geschreven en je geen orderbevestiging hebt gekregen, zoek dan zo snel mogelijk contact met ons! Controleer eerst of de betaling wel gelukt is.

Wat als mijn betaling niet lukt?

Neem contact op met je bank! Kom je er niet uit met je bank? Neem contact op met ons of probeer een andere betaalmethode.

Hoe kan ik mijn order annuleren?

Stuur ons zo snel mogelijk een privébericht of een e-mail, bij voorkeur binnen 10 minuten.

Na deze periode kunnen we de order niet meer annuleren, maar wel nog wijzigingen aanbrengen zolang het product nog niet verzonden is.

Bekijk onze bestsellers

1 van 4